Bagi yang belum dikaruniai Momongan, Yuk dicoba Terapi Kelapa bakar ini, InsyaAllah Mujarab

Loading...
Loading...
Petua ikhtiar hamil dengan kelapa bakar ini dikongsikan cara-caranya oleh Ustaz Mujahidin Al Banjari (Pusat Perubatan Islam Al-Mujahidin).

Kata Ustaz Mujahidin, petua ini banyak manfaat dan banyak pesakit beliau berjaya hamil guna cara ini. Semua atas izin Allah.

Untuk mengetahui lebih lanjut, baca perkongsian Ustaz Mujahidin di bawah:
Tahun lepas di kampung ada pesakit minta saya tolong buatkan kelapa bakar. Izin Allah setelah 4 tahun kosong, beliau berjaya hamil.

Orang pertama saya buatkan adalah isteri saya. Tahun 2016 lepas saya buat video kelapa bakar. Saya terus bagi isteri saya minum. Syukur Alhamdulillah setelah 4 tahun kosong izin Allah isteri saya hamil. Kini dah selamat melahirkn anak bongsu saya, Harith Daniel.”

Orang kedua adalah adik ipar saya, Nadia. Beliau kosong setahun. Lepas dia minta. Saya buatkan izin Allah beliau hamil. Kini baru sahaja melahirkan anak sulung.

Kini pesakit saya dari Melaka. Datang rumah nak sangat-sangat saya sendiri yang buatkan kelapa bakar ni. Pesakit ini dah berkahwin 9 tahun masih belum dikurniakan cahaya mata.

Disebabkan hajat beliau sanggup susah payah bawa buah kelapa datang ke rumah. Kasihan dengan penantian 9 tahun, saya penuhi hajat beliau.

Saya doakan agar pertolongan sedikit saya ini dipermudahkan oleh Allah untuk beliau mendapat cahaya mata yang pertama. In shaa Allah.

Aamiin Ya Allah.

    Mudah Saja Buat Kelapa Bakar
    Kelapa muda
    Serai 2 batang
    Lada hitam 5-6 biji di tumbuk halus

Caranya :
  • Masukkan serai dua batang dalam kelapa. Ketuk serai tersebut sedikit kemudian masuk dalam kelapa.
  • Selepas itu, masukkan lada hitam yang ditumbuk tadi ke dalam kelapa dan masukkan secubit garam dalam kelap.
  • Kemudian letakkan kelapa di atas dapur gas dan bakar, sebaiknya 12 minit ke 15 minit dengan api yang sederhana.

Selesai Bakar Baca:

    Al Fatihah 3 X
    Al Ikhlas 3 X
    Bismillah5 3 X
    Selawat 3 X

Selesai baca minum.

Sebaiknya Ikut Aturan Ini

Diminum sebelum datang haid. Jika haid datang jangan minum.
Sebaiknya mana yang nak merancang hamil, mula minum selepas habis period. Habis period terus minum sebiji.
Selepas 5 hari buat lagi. Buat berterusan 5 hari sekali sehingga datang period semula. Jika period dah datang terus stop. Cuba buat dalam sebulan je dulu.
Baik juga diamalkan buat pesakit yang ada masalah dalaman seperti cyst, fibroid. Buatlah dengan izin Allah cyst mengecil atau ia akan keluar sendiri

Ini Tanda Ada Gangguan Makhluk Halus

Jika ada gangguan makhluk halus, di dalam perut selepas minum, perut anda akan memulas-mulas, sendawa, muntah atau terkentut-kentut busuk.
Sekiranya ada tanda tersebut, perut anda mengalami gangguan makhluk halus. Sebaiknya dapatkan rawatan Islam berhampiran juga ya.
Semua atas izin Allah. Ini sebagai ikhtiar. Ada pesakit minum sekali pun dah hamil. Ada yang buat banyak kali jika belum rezeki tak juga hamil.

Setakat ini izin Allah ramai saya bantu cara ini dapat membetulkan masalah period, masalah senggugut dan izin Allah banyak pesakit yang berjaya hamil.

Moga perkongsian kecil saya ini dapat beri manfaat pada anda semua. In shaa Allah. Jika anda pernah buat kelapa bakar ini boleh sharekan komen di bawah.

Catatan: Hasil bisa saja berbeda pada tiap orang, tergantung dengan kondisi tubuh seseorang. sebeum mengaplikasikannya sebaiknya konsultasikan terlebih dahulu kepada para ahli/dokter dibidangnya. semua onformasi bersumber dari media online. kami tidak bertamggung jawab apabila terjadi sesuatu hal di luar ekspektasi.
Loading...

0 Response to "Bagi yang belum dikaruniai Momongan, Yuk dicoba Terapi Kelapa bakar ini, InsyaAllah Mujarab"

Posting Komentar

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel